Tuesday, July 22, 2008

都說, 結婚從來不單是兩個人的事. (雖然我知道, 對我們來說起碼是三個"人"的事.)

跟爸爸一直在爭辯著結婚日子的問題. 時間緊迫, 又有大堆的問題要解決. 於是這個星期以來每天都在做著大量重要決定的我終於承受不了過重的壓力. 晚上睡前, 習慣性摸著肚子的我突然覺得babee好像不見了, 忍不住就哭了起來.

也許是近來看了太多資料的關係, 發覺前些尚未知道自己懷孕的日子裡的許多行為或許會為babee帶來不利的後果. 一會兒擔心babee在肚子裡會否有事, 一會兒又擔心babee出生以後會否有問題, 感到極度擔憂和不安. F輕輕的擁抱安撫著我, 然而我的眼淚還是一直一直不斷的落下, 直到哭到倦了才能睡去.

親愛的babee, 你又可會體會到媽媽憂慮的心情呢.

2 comments:

Anonymous said...

攪結婚已是不簡單,仲要有bb心理一定有好大壓力。不過唔緊要呀,ff一定會陪住你共同面對呢d難關,同埋bb有好醫生睇住一定冇事啦! 以後小心點食野同生活習慣就可以喇! 諗下第時有個好似你同ff眼仔錄錄既契仔/女我都忍唔住o係心度笑出黎! ^o^

sa

Anonymous said...

結婚係一個經驗而已。最重要係你同ff 點去溝通,點解決問題同渡過難關。父母對你一定有要求,你要問自己,如果我順左佢意,之後我會唔會後悔,因為係無take 2既。

如果順左佢意,之後會後悔的話,就點都要堅持。如果只係一時的preference就算數啦。嫁左出去,點modern 禮節上都係人地的人,禮節上嫁出去之前做的事就係最後你真正做女為父母做的事。機會唔會好多。

信我啦,我係過來人,我都曾經為日子(轉過幾次),為d 禮節上的野攪到唔開心,但最後我都覺得果個問自己會唔會後悔的問題幫左好多。

-k